ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

امروز در ابتدا می خواهم از مزایای بازاریابی پیامکی و سپس در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برایتان توضیح دهم. شاید برایتان جای سوال باشد که با وجود کانال های دیگر تبلیغات مانند شبکه های اجتماعی، دیگر چه نیازی به بازاریابی پیامکی است؟! آیا اصلا با وجود شبکه های اجتماعی، تجارت پیامکی در این شرایط اثر بخش است یا نه؟! باید بگویم که بله! طبق تجربه های ما در این زمینه، حتی میتوانم بگویم که یکی از موثر ترین و کم هزینه ترین راه های تبلیغات است.

[irp posts=”18050″ name=”پیامک تبلیغاتی چه مییییکند؟!”]

تجارت پیامکی چه نفعی برای من دارد؟!

باید بگویم که بازاریابی پیامکی در هر کسب و کاری می تواند مفید واقع شود، مخصوصا برای آن دسته از کسب و کارهایی که خدمتی ارائه می کنند. اما واقعا این بازاریابی پیامکی دقیقا چه دارد که این همه مهم شده است؟!

1- واسطه ای بین شما و مشتری نیست!

هنگامیکه شما به مشتری تان پیامک تبلغاتی می فرستید، شما به صورت کاملا شخصی و مستقیم با او ارتباط برقرار می کنید. اما این چه منفعتی برای شما دارد؟! بهتر است بگویم خیلی! به عنوان مثال شما هیچ گونه هزینه اضافی برای دیده شدن پرداخت نمی کنید بعلاوه شما با امکانات پنل، اطلاعات دقیقی بدست می آورید از جمله اینکه چند نفر از طریق پیامک تبلیغاتی با شما ارتباط برقرار کرده اند و یا چند درصد از مخاطبین پیام شما را دریافت کرده و یا نکرده اند و …

2- دسترسی به همه مخاطبان از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

امروزه از یه بچه دوران ابتدایی گرفته تا پیرمرد 80 ساله همگی در جیبشان یک موبایل دارند! منتها ممکن است همه افراد دسترسی به شبکه های اجتماعی را نداشته باشند اما قطعا همه پیامک تجاری شما را دریافت می کنند! می پرسید چگونه؟! چون هر کسی که موبایل دارد می تواند مشتری شما باشد.

3- دسترسی مخاطبان به شما از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

تصور کنید یک بنر را با کلی اتلاف وقت و هزینه طراحی کرده اید و آن را به پر تردد ترین مکان شهر نصب کرده اید! و یا اینکه تبلیغی بسیار خوب در یک کانال به اشتراک گذاشته اید. حتی اگر مخاطبان شما از تبلیغات تان خوششان بیاید احتمال دارد که نتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. اما بازاریابی پیامکی (که هم هزینه و زمان کمتری می طلبد) به گونه ای است که مشتری شما می تواند خیلی راحت با شما ارتباط داشته و برایتان پیامک ارسال کند!

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

همانطور که از نحوه عملکرد پیامک تبلیغاتی باخبر هستید (تدوین یک متن جذاب تبلیغاتی و ارسال ان به مخاطبان تان). تصور کنید همین پیام را می خواهید به تعدادی بیشتر ارسال کنید و یا محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی کنید. به این پیامک تبلیغاتی انبوه می گویند که به تعداد زیادی از مشتریان ارسال می گردد.

به کدامین دلیل پیامک تبلیغاتی انبوه!؟

همانطور که قبلا هم گفتم، پیامک تبلیغاتی برای هر کسب و کاری می تواند مفید واقع شود. حال علاوه بر آن در ادامه به مزایای پیامک تبلیغاتی انبوه اشاره می کنیم:

به کدامین دلیل پیامک تبلیغاتی انبوه!؟

  • ارسال پیامک خصوصی!

یکی دیگر از امکاناتی که پیامک به شما می دهد و بسیار هم مفید و موثر است، اینست که می توانید اس ام اس خود را با ذکر اسم شرکت بفرستید و یا اسم شخصی مخاطب ارسال کنید. این کار به لحاظ روانشناسی از تاثیر زیادی بر خوردار است، به این دلیل که مخاطب شما احساس صمیمیت بیشتری با شما می کند و نیز طبق تحقیقات، پیام های تبلیغاتی که به این روش ارسال می شوند درصد دیده شدن و خوانده شدنشان بیشتر است.

  • صرفه جویی در هزینه ها

همانطور که قبلا هم گفته ام، هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه نسبت به روش های دیگر بسیار کمتر است و خبر خوب اینکه اگر تعداد ارسال شما بیشتر باشد، شما می توانید تخفیف ویژه ای هم دریافت کنید و هزینه هایتان را کاهش دهید!

  • حفظ مخاطبین وفادار

همانطور که در بند های قبلی گفته شد، یکی دیگر از امکانات پنل SMS آنست که به شما این امکان را می دهد بدانید چه کاربرانی از طریق پیامک شما، با شما در ارتباط هستند. مزیتی که برای شما دارد آنست که شما به آسانی می توانید مخاطبینی که با شما در ارتباط بوده اند را لیست کنید چرا که احتمال اینکه این مخاطبان از طریق پیامک از شما خرید کنند بیشتر است.

  • اطمینان از رسیدن پیام به دست مشتری

از دیگر امکانات پنل اس ام اس اینست که ممکن است زمانی که شما برای مخاطبتان پیام ارسال می کنید، او در دسترس نباشد و یا تلفن همراهش خاموش باشد. اصلا نگران نباشید! پیامک شما بلافاصله که مشتری به شبکه بازگشت، برای او ارسال می شود. و می توانم با اطمینان بگویم که تک تک پیام هایتان به مشتری ها ارسال می شود.

  • استفاده از دفترچه تلفن

برخی از فعالیت ها و کسب و کار ها نیازمند اطلاعاتی بیشتر از شماره تلفن هستند. به عنوان مثال در بانک ها برای افتتاح حساب بانکی مشخصات دیگر فردی نیز مورد نیاز است. شما می توانید با داشتن این اطلاعات و ثبت آنها در دفترچه تلفن سامانه پیامکی از روش ارسال هوشمندانه تری استفاده کنید. از جمله تبریک تولد، پیامک های یاد آوری و …

  • ارسال پیامک به پیش شماره های خاص

بدین صورت شما با فهمیدن اینکه کدام پیش شماره برای کدامیک از شهرهاست، می توانید به تمام یا بخشی از مشترکین همراه اول پیامک ارسال کنید. به عنوان مثال پیش شماره 0914 برای مشترکین شهر تبریز است. شما میتوانید به تمام یا تعدادی از مشترکین از بازه 0914431 تا بازه 09144319999 پیامک انبوه ارسال کنید. این روش نظم خاصی به ارسال پیامک شما می بخشد.

  • هدف قرار دادن یک شهر یا استان مشخص

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه، بانک شماره تلفن شهر ها است. شما به صورت رایگان می توانید با استفاده از آن به شهر و یا استان مورد نظر خود پیامک انبوه ارسال کنید. به عنوان مثال از این قابلیت می توان در تبلیغات انتخاباتی، تبلیغات شهری و … استفاده کرد.

  • ارسال پیامک به یک صنف خاص

ممکن است خدمات و یا محصولاتی که شما ارائه می دهید، تنها مورد نیاز یک صنف خاص در جامعه باشد. به عنوان مثال: دبیران، پزشکان، فروشندگان لباس، مدیران شرکت و … سامانه پیام کوتاه این قابلیت را دارد که شما به هر کدام از صنف ها می توانید پیامک انبوه ارسال کنید.

جمع بندی

فکر میکنم تا به اینجا متوجه حرفی که در ابتدای مقاله گفتم، شده باشید! تجارت پیامکی نه تنها ضعیف نشده بلکه بهینه تر و اثر بخش تر نیز شده است. از صرفه جویی در هزینه ها گرفته تا روش های ارسال هدفمند پیامک! میپرسید چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟ تنها کافیست برای یکی از پنل های مکث اس ام اس ثبت نام کنید:

منتظر نظرات شما هستیم 🙂

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment