ارسال پیامک با نام تجاری

ارسال پیامک با نام تجاری

اگر میخواهید با نام برند و شرکت خود اقدام به ارسال پیامک کنید، به جای درستی مراجعه کرده اید! در این مقاله میخواهیم در مورد نحوه ارسال پیامک با نام تجاری شما صحبت کنیم! در پایان این مقاله شما قادر خواهید بود زمانی که اقدام به ارسال پیامک می کنید، ب جای اینکه شماره اپراتور هایی مانند 1000، 2000، 3000 و 5000 روی گوشی مخاطب تان نقش ببند، نام شرکت و یا برند شما به عنوان فرستنده پیامک در لای نوتیفیکیشن ها دیده شود!

ارسال پیامک با نام تجاری چیست؟

ارسال پیامک با نام تجاری چیست؟

حتما شما نیز پیامک های Snapp را دیده اید که نام فرستنده پیامک بدون اینکه ما آن مخاطب را در گوشی ذخیره کرده باشیم، مشخص است! در این مقاله میخواهیم به نحوه فعال سازی خط با نام برند که در اصطلاح ارسال پیامک با نام تجاری گفته می شود، سخن بگوییم و معایب و مزایای این روش ارسال پیامک را بررسی کرده و در نهایت در مورد هزینه ارسال پیامک با نام تجاری و هزینه دریافت خط نام تجاری صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ارسال اس ام اس با برند تجاری بهترین روش برای ماندگاری هر چه بیشتر در ذهن گیرنده می باشد. شما با این سرویس می توانید به جای نمایش شماره بر روی تلفن افراد از نام سازمان یا شرکت و یا وب سایت و…. خود استفاده کنید. با استفاده از این سرویس، قابلیت ارسال پیام کوتاه با نام تجاری، بدون نیاز به سرشماره های ۱۰۰۰،۲۰۰۰،۳۰۰۰ و …. وجود دارد.

عناوین تجاری شامل موارد زیر می تواند باشد:

  • نام محصول (نام تجاری که برای محصول خود انتخاب کرده اید)
  • اسم فروشگاه (مثل دیجی‌کالا)
  • عنوان فروشگاه اینترنتی (مثل اسنپ)
  • نام اپلیکیشن (مثل روبیکا)
  • نام شرکت
  • عنوان موسسه
  • نام سازمان
  • برند و نام تجاری
  • نام وب سایت

مزایای ارسال پیامک با نام تجاری

هر روز اس ام اس های تبلیغاتی زیادی به مردم ارسال می شود. در نتیجه برای اینکه بتوانید مابین این پیامک ها دیده شوید و در ذهن مخاطب متامیز شوید، بهتر است بجای سرشماره ها و اپراتور ها، از نام تجاری برای ارسال پیامک های خود استفاده کنید.

همانطور که در فوق نیز گفته شد؛ این روش جذابیت بصری برای مخاطب ایجاد کرده و باعث می شود نام شما در ذهن مخاطب ماندگار شده و اعتمادش به شما بیشتر شود. از طرفی اینگونه پیامک ها نشان هویت دارد! در نتیجه شانس دیده شدن پیامک شما بیشتر می شود. البته نوشتن متن تاثیر گذار و جذاب نیز از این قاعده مستئنی نیست.

تعرفه ارسال اس ام اس با نام تجاری چقدر است؟

به علت اینکه اکثر شرکت ها هرگز تاکنون خط تجاری تهیه نکرده اند، اطلاعات نادرستی در سطح وب در اختیار کاربران قرار داده می شود. بنابراین در مورد تعرفه ارسال پیامک با نام تجاری نیز اطلاعات نادرستی ارائه می شود. حقیقت این است که شما برای ارسال اس ام اس با نام تجاری ابتدا باید یک خط از اپراتور دلخواه (1000، 2000، 3000، 5000) تهیه و خریداری کنید. سپس می توانید با فعالسازی قابلیت ارسال اس ام اس با نام تجاری برای این خط، در سامانه پیامک تنظیماتی تعریف کنید که مخاطب به جای شماره اپراتور، نام برند شما را ببیند.

پنل اس ام اس با کمترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی

بدیهی است که تعرفه ارسال پیامک با نام تجاری وابسته به اپراتوری است که شما اقدام به خرید خط از ان کرده اید. مثلا اگر شما خط تجاری را با اپراتور 1000 درخواست دهید، ارسال پیامک شما با تعرفه اپراتور 1000 خواهد بود و اگر با اپراتور 5000 ثبت کرده باشید، تعرفه ارسال با اپراتور 5000 برای شما محاسبه خواهد گردید.

آیا می توان با نام تجاری به بلک لیست پیامک فرستاد؟

همانطور که در مقاله های قبلی نیز گفته شده است، تمامی خطوط در حالت پیشفرض تبلیغاتی بوده و قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست (کسانی که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند) ندارد. بنابراین شما باید پس از خرید خط از اپراتور مورد نظر، ابتدا خط پیامکی تان را خدماتی کنید. ما در مقاله “ خدماتی کردن خط اختصاصی” به صورت مفصل به این موضوع پرداخته ایم.

پس از اینکه خط پیامکی خود را خدماتی کردید، درخواست استفاد از قابلیت ارسال اس ام اس با نام تجاری را بکنید تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کردند نیز پیامک ارسال کنید.

[irp posts=”12405″ name=”ارسال اس ام اس به بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات”]

هزینه فعال سازی خط نام تجاری و نحوه انجام آن

برای فعال سازی برند یا نام تجاری، کافیست یک پنل از مکث اس ام اس دریافت نمایید و سپس درخواست فعالسازی سرویس تجاری را بدهید. پس از بررسی نام متقاضی و اطلاعات مربوطه و طی انجام امور مالی و قانونی سرویس به ایشان تعلق خواهد گرفت. فعالسازی این سرویس برای شرکت ها نیازمند ارائه نامه رسمی از سوی آنها می باشد. (این امر به دلیل جلوگیری از سو استفاده های احتمالی صورت می گیرد) اما تعرفه فعال سازی ارسال پیامک با نام برند به چه صورت است؟

هزینه فعال سازی خط با نام تجاری سالانه 190 میلیون تومان + مالیات ارزش افزوده می باشد. سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، شرکت ها و سازمان ها می توانند از قابلیت ارسال اس ام اس با نام برند برای متامیز کردن خود استفاده کنند.

زمان فعال سازی خط نام تجاری

دریافت و فعال سازی خط نام تجاری پس از واریز وجه و تایید اپراتور بین 15 تا 30 روز زمانبر بوده و سپس خط نام تجاری به پنل پیامکی شما افزوده خواهد شد. سپس میتوانید برای ارسال پیامک های خود با نام تجاری استفاده نمایید.

قوانین و ضوابط

  • تنها مشتریان حقوقی (شرکت ها) و ارگان های دولتی و بانک ها ، با نام تجاری خود (نام شرکت یا برند ثبت شده خود) می توانند درخواست دهند
  • تایید اعطای نام تجاری برعهده همراه اول بوده و فقط شرکت ها یا سازمان های بزرگ مورد تایید قرار می گیرند.
  • تمامی ارسال ها با نام دلخواه شما ، توسط شما و از طریق پنلی که دارید صورت می گیرد، بنابراین مدیریت ارسال ها توسط خودتان صورت خواهد گرفت .
  • ارسال اس ام اس با نام تجاری توسط خودتان و از داخل پنل صورت می گیرد و کاملا قانونی بوده و به جای شماره، هدر مورد نظر شما نمایش داده می شود.

ارسال پیامک از طریق خطوط ثابت

شاید به خاطر هزینه فعالسازی خط با نام تجاری، نظرتان در این مورد عوض شده باشد! اما نگران نباشید؛ مکث اس ام اس برای شما پیشنهاد دومی نیز دارد! شما میتوانید از طریق خطوط ثابت خود نیز پیامک ارسال کنید!

ارسال پیامک از طریق خطوط ثابت

اگر امکان پرداخت هزینه خط تجاری را ندارید، میتوانید از خطوط ثابت 021 و 026 اقدام به ارسال پیامک کنید. این روش نیز تاثیر مثبتی روی مخاطبان می گذارد. بدین گونه که مخاطب میتواند از طریق آن شماره پیامکی به شما زنگ بزند و در این صورت شماره دفترکارتان را مستقیما در اختیار مخاطب قرار میدهید.

مزایای ارسال پیامک با خط ثابت

  • ارسال پیامک با شماره‌ ای متفاوت از سرشماره‌ های 1000، 2000، 3000 و 5000
  • نیاز به نوشتن اطلاعات تماس ندارد. خطی که پیام را فرستادید، همان شماره دفترتان است!
  • ارتباط و تعامل آسان با مشتری
  • هزینه مقرون‌ به‌ صرفه و بدون آبونمان برای ارسال پیامک
  • هزینه یکسان با دیگر سرشماره ها در ارسال پیامک‌

مدارک موردنیاز خرید خط پیامکی 021 و 026

  • تصویر کارت ملی
  • تصویر قبض تلفن
  • تصویر یک مدرک و یا جواز کسب و کار

جمع بندی

در این مقاله بصورت مفصل درباره ارسال پیامک با نام تجاری صحبت کردیم. اگر دنبال روشی متفاوت برای بازاریابی پیامکی هستید، از پس هزینه هایش برمی آیید و البته دنبال تاثیر بیشتر روی مشتری هستید، این روش بهترین انتخاب می باشد. اگر در مورد ارسال پیامک با برند تجاری سوالی دارید میتوانید در بخش نظرات این مقاله سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما به سوال شما پاسخ دهند.

انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا از طریق منوی امکانات و تعرفه های پنل اس ام اس خدمات ما را بررسی کنید.

4.9/5 - (13 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

2 Comments

  • آواتار گم نام

    گم نام

    فوریه 4, 2021 - 11:13

    دوست عزیز ضوابط درسته

    • آواتار مديريت

      مديريت

      فوریه 6, 2021 - 15:29

      اصلاح شد/ ممنون از دقت و توجه شما

Leave a comment