ارسال لینک دانلود اپلیکیشن با استفاده از پاسخگوی خودکار

ارسال لینک دانلود اپلیکیشن با استفاده از پاسخگوی خودکار

چگونه می توانید ارسال لینک دانلود اپلیکیشن به مردم را در برنامه ی خود داشته باشید؟ چگونه باید توجه آن ها را جلب کنید؟ اگر صاحب اپلیکیشنی هستید حتما در ادامه با ما همراه شوید…

ما در مطلب قبلی در مورد منشی هوشمند پیامکی صحبت کردیم. همانطور که قبلا هم گفته شد؛ منشی پیامکی هنگامی که شما میخواهید ثبت سفارش کالایی را انجام دهید بدون هیچگونه معطلی یا اصراف وقت و هزینه، کلید واژه معین شده توسط صاحبان کسب و کار و تبلیغات را به سامانه پیامکی شان ارسال می کنید و پیغامی دریافت می کنید تحت این عنوان که “سفارش شما ثبت شد.” و …

امروز در این مقاله می خواهیم مثالی دیگر از جنبه ای دیگر را باهم بررسی کنیم… اینبار فرض کنید شما صاحب یک اپلیکیشن هستید و در بستر های مختلف تبلیغاتی از جمله رسانه، فضای مجازی، تراکت، بیلبورد و …  تبلیغات اپلیکیشن خود را انجام داده اید.

ارسال لینک دانلود اپلیکیشن با منشی پیامکی (پاسخگوی خودکار پیامکی)

شاید اغلب افراد در پاسخ به این سوالات اینگونه فکر کنند زمانیکه ما می توانیم اپلیکیشن خود را در کافه بازار و … قرار دهیم دیگر چه لزومی به استفاده از منشی پیامکی می باشد؟

در جواب این سوال باید بگویم که مخاطبین شما ممکن است از خدمات و امکاناتی که شما در اپلیکیشن خود ارائه می دهید بسیار راضی بوده و بخواهند آن را نصب کنند! اما جستجوی در کافه بازار و… و نصب آن را به زمان دیگری موکول می کنند. اما با توجه به اینکه اس ام اس ارتباطی شخصی با افراد برقرار می سازد و تنها کافیست کاربر با لمس یک لینک مستقیما آن را دانلود و استفاده کند!

بله همین است! سهولت در انجام این کار باعث شده تا منشی پیامکی مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. می پرسید چطور؟

به عنوان مثال فرض کنید شما صاحب یک اپلیکیشن تاکسی آنلاین هستید و در کانال های مختلف تبلیغاتی ( اس ام اس تبلیغاتی، فضای مجازی، رسانه و تلویزیون و … ) آن را تبلیغ کرده اید. شما با داشتن یک پنل اس ام اس، از مشتریان خود می خواهید که در صورتیکه تمایل به استفاده از اپلیکیشن شما را دارند، یک کلید واژه ی خاصی (مثلا عدد 1) را به سامانه پیامکی شما اس ام اس کنند. در این هنگام پاسخگوی خودکار پیامکی، لینک دانلود را به کسانی که کلید واژه را ارسال کرده اند پیامک می کند و شما بدون معطلی می توانید آن را ارسال کنید و مشتریان تان نیز براحتی و بدون هیچ هزینه ای میتوانند آن را دانلود کنند.

اما مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار پیامکی چیست ؟ در ادامه می خواهم به چند مورد از مزایای پاسخگوی خودکار اشاره کنم …

مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار پیامکی

تا به اینجای مقاله اگر همراهی مان کرده باشید، فکر می کنم بدانید که به چه مواردی می خواهم اشاره کنم :

  • صرفه جویی در هزینه

مشتریان شما بدون صرف هیچ هزینه ای و براحتی لینک دانلود را دریافت می کنند و این مورد می تواند برای مشتری بسیار حائز اهمیت باشد.

  • صرفه جویی در زمان

مشتریان شما و حتی خود شما نیز بدون معطلی و … می توانید براحتی هم اپلیکیشن خود را همه گیر کنید و هم برند شوید!

  • سهولت

دیگر نیازی به مراجعه به کافه بازار، سیب اپ و … نیست. که اغلب مخاطبان این را به تایم دیگری موکول کرده و ممکن است بعدا نیز فراموش کنند.

  • برند کردن اپلیکیشن

شما در این صورت رابطه صمیمانه با مشتریان برقرار می کنید و همچنین مشتریان شما به شما اعتمادشان بیشتر می شود.

 

منتظر نظرات شما هستم 🙂

4.3/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment